środa, 5 lutego 2014

Twitcam z Valerią Baroni Podsumowanie

Więc tak opis twitcamu Jak pisałam padło wiele Polonia już w minucie : 3 28 pada polonia zaraz potem Vale mówi " Mucho Polonia " Czyli po polsku "Dużo Polski" 4 .22 Mówi "Polszka " "Polska " 4.50 mówi Tak "Te Amo Polonia Polonia Increible" Co znaczy " Kocham Polskę Polska jest niesamowita " 5:41 czyta pytanie : Vale, canta "Voy por ti" para tus fans de Polonia! Muchisimas gracias! (Vale, zaśpiewaj "Voy por ti" dla twoich fanów z Polski! Stokrotne dzięki!) i śpiewa Voy por Ti  :)  7 " 31 "Hola Polaco" Czyli "Cześć Polska " Potem jescze pod koniec śpiewa En mi mundo dla Polski :) No to tyle o Polsce :) Tylko tyle a Aż Tyle dla nas :)
Teraz o czym było jeszcze ?
Poznaliśmy przyjaciółkę Val Lucia Ugarte wspólne zdjęcie 
Oraz jej młodszą siostrę Vale Kiki

Zaśpiewała także wiele piosenek takich jak:
Libre Soy (Kraina Lodu)
Hit the lights - Selena Gomez
Who Say - Selena Gomez
Don't forget - Demi Lovato
Ser major
En mi mundo
Podemos
Voy por ti
Roar - Katty Perry

oraz opowiadała o tym  czy jorge dobrze całuje z tego co zrozumiałam to tak :)
pozdrowiła kilka osób mówiła o nowym wyglądzie i o tym że cieszy się że ma tyle fanów :)
Całość możecie już obejrzeć  :)


2 komentarze:

  1. Pisałaś też że Vale powiedziała "Polska jest najlepsza" po polsku. To byla tylko pomyłka czy zapomniałaś o tym teraz napisać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyłka :) Powiedziała to tylko że po hiszpańsku :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję że podobał ci się ten wpis :) Liczę na twoją opinię odnośnie posta w komentarzu :)